teisipäev, 29. aprill 2014

MINU ARVUTI !
Minul on endal ASUS-e sülearvuti, millel on AMD Fusion APU E450 Dual-Core protsessor ja kõvaketas on 320 ning põhimälu 2GB. Arvutiga käin ma internetis, olen facebook-is ja "chillin" niisama internetis. Lisaks mängin ma mängu League of legends. Ma kasutan enda arvutis programme nagu daemon tools, millega saan alla laetud iso-failid teha normaalfailideks, siis microsoft word-i millega kirjutan, siis kasutan veel viiruse tõrjet microsoft essentials 2013, mis kaitseb mu arvutit, ning näiteks kasutan veel Nero-t millega põletan faile plaadile. Oskan juba päris hästi microsoft wordi kasutada ja oskan paljusid mänge tõmmata. Ma ei oska hackida ja programmeerida. Külastan tihti lehekülgi nagu ennemalt ütlesin: facebook, youtube, gmail. Siia maani ei ole isegi pidanud neti ohtusid kogema.

1 kommentaar:

  1. Think too old to dream about love? The same happened to me after my wife deceased two years ago, but than I somehow decided I want to move forward. I checked dating services for seniors and found out that Sofia Date has lots of profiles of mature women. Anna is my soulmate now, and we are getting on very well. Hope meet her in person soon. matchmaking services

    VastaKustuta